Wednesday, August 03, 2011

Kaji dan Selidik 2

--UPDATE 10/8--
Setakat ini seramai 60 orang sudah melengkapkan soal selidik Melayubuntu. Terima kasih bebanyak. Kau orang memang besttt...


Kalau aku buat soal selidik ini dalam dunia sebenar, dalam sepurnama mungkin 1 je kot yang reply. Tapi melalui teknologi internet yang lebih laju daripada van Pos Laju untuk menghantar surat,

Dalam 17 hari sahaja sudah 60 orang yang reply.


Dan dengan lafaz alhamdulillah aku isytiharkan kaji selidik ini ditutup. D
an terima kasih diucapkan kepada yang memberi maklumbalas.


60 responden pun sudah memadai bagi aku kerana ia sudahpun mewakili 16.1725067% daripada member ubuntu.

4 orang yang bertuah telah dipilih oleh aku, Shimgeek. Dan akan mendapat goodies yang dijanjikan...tapi bukan sorang RM 100 la...

4 orang yang di bawah ini sila hantarkan alamat korang pada hashimwinger11@gmail.com...
  1. ReAndre ; reandre8503@yahoo.com
  2. myusoff ; myusof@tm.com.my
  3. deensokmo ; deensokmo@gmail.com
  4. Yang ni tiada nama, sebab dialah orang pertama jawab soal selidik pada Saturday, July 23, 2011 1:00:26 AM. Sila contact aku beserta dengan jawapan kepada soalan no 4.

3 comments:

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...