Friday, February 06, 2009

Lagi Preview - Video dari Jom Linux..

Hari tu sambutan video agak memberangsangkan jadi kami dari Jom Linux pun ada buat video baru. Sebenarnya dalam pembikinan. Kalau ikutkan preview awal ni agak panjang sikit dari sepatutnya tapi tengah2 shoting...ada plak bita tergempar dari negeri utara...jd tergendala sikit pembikinan. Walau apapun saya letakkan sikit preview untuk tatapan anda....Saaassshhh.....!




Sumber : Jom Linux

7 comments:

  1. wah, hebat2..
    lepas tengok video ni, teringat aku iklan IBM 2 3 tahun lepas pasal linux..

    ReplyDelete
  2. iklan yg mn tue? yg ada bdk kecik tu ke?

    ReplyDelete
  3. pendek giler beb..aku cadangkan wat annotation promote website skali !

    ReplyDelete
  4. laaaa...kat atas tu aku dah terangkn awl2 dah nape pendek...ni mesti x baca le nih...

    ReplyDelete
  5. aku rasa ubuntu & open source dah semakin diterima ramai. kalau baca mag Malaysian Business pun dah 2 issue ada sebut pasal open source ni semua. issu terbaru, ikutkan analisa dorg, by 2012 , 90% syarikat2 di dunia akan guna open source technology. Msia pun patut bermula dr sekarang. dgn zaman2 ekonomi tak menentu ni la aku rasa perfect time utk team open source amik kesempatan buat untung dgn perkenalkan open source biz model.

    ReplyDelete
  6. ada gak bc psl tue...kat majalah malaysia ngan majalah ekonomi luar. itu psl MS aggap Linux adalah kanser...tp pd siapa?

    ReplyDelete
  7. @Jom Linux
    aa..iklan yang budak kecik tu

    ReplyDelete

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...