Thursday, December 06, 2007

Kesulitan amat dikesali

Semalam, beberapa kali saya cuba untuk memasuki blog ini tetapi gagal dan browser yang saya gunakan(firefox/swiftfox) tidak putus-putus mempamerkan amaran berikut;



Saya mati akal memikirkan apakah sebab musabab yang membawa kepada masalah sebegini dalam blog ini.Saya cuba boot ke dalam windows dan browse menggunakan firefox, masalah yang sama juga berlaku.Namun ianya tidak berlaku jika mengguna browser opera.Sampai kepada detik ini, saya masih gagal mengenalpasti punca kepada masalah ini.Tapi sekarang, anda boleh menggunakan firefox seperti biasa untuk browse blog ini.

Kesulitan ini adalah amat-amat dikesali. Sekian..







Sila klik disini untuk melanggan artikel terbaik daripada melayubuntu terus ke mailbox anda!-Powered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...