Friday, November 07, 2008

Lorem Ipsum Generator untuk ubuntu (dan juga windows)

Pebender Lorem Ipsum tu? Saya tidak pernah terfikir untuk memerlukan satu perisian menghasilkan text random dalam kuantiti yang banyak sehinggalah saya merangka template bagi emaj. Ketika itulah saya menyedari betapa perlunya perisian seperti ini kepada saya.

Semalam ketika saya sedang bermain-main dengan inkscape - melukis satu ikon baru bagi liferea (sebab saya tak suka ikon default liferea), sekali lagi saya memerlukan beberapa perenggan text untuk melengkapkan illustrasi. Saya teringat kepada lorem ipsum generator dan terus memasangnya.



Rujuk link diatas dan download lorem ipsum generator tadi samada untuk ubuntu (deb), windows (exe) atau fedora (rpm).

2 comments:

  1. hurm.. sangat berguna waktu buat website ni.. senang nak tgk final result of the design.. hehe.. dummy yang wajib ade!

    ReplyDelete
  2. I admire the valuable information you offer in your articles. This is related with my blog.

    ReplyDelete

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...