Wednesday, November 28, 2007

7 Perkara/kepelikan tentang aku? - Tag


Semalam aku kene tag dengan si kento untuk postkan satu entry tentang 7 perkara/kepelikan tentang diri aku dan kemudiannya carik orang lain dan suruh buat benda yang sama.Erm, oleh kerana dunia blogger juga memerlukan jaringan sosial sebegini, disamping aku agak "blurr" memikirkan apa yang harus aku tulis hari ni, lalu aku menyahut cabaran kento tuh.

Oh ya, sebelum tu kene tulis peraturannyer dulu;

Link to the person that tagged you and post the rules on your blog. Share 7 random and/or weird facts about yourself. Tag 7 random people at the end of your post, and include links to their blogs. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their blog.

(erm..copy paste jer,malas nak translate :P)

7 Perkara/kepelikkan tentang aku?

1.Aku sukakan kepelikkan.
2.Aku boleh tak makan 24 jam tampa rasa ada mood untuk makan.
3.Aku boleh semangat buat sesuatu sampai tahap gaban, kemudian aku boleh give up walaupun sudah hampir-hampir nak berjaya
4.Aku tak suka diarah-arah macam lembu/kerbau
5.Aku suka membaca,merujuk,berfikir benda yang aku suka
6.Aku xsuka dengar lagu/atau apa-apa bunyi semasa menulis,study atau tengah kyusyu'
7.Yang pasti,aku suka memblog!

Fuh,susah jugak nak pk pasal peribadi nih...lagi susah dari tulis tutorial kot..

Erm,kemudian aku kene carik blogger lain untuk postkan benda yang sama..Calon-calonnya ialah;

1.sdr senyuman mybloglog
2.bro aizat mybloglog
3.sdri mumtazah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...