Sunday, November 04, 2007

Mac view untuk vista! dan ...

Sebenarnya aku malas nak cakap pasal Mac ataupunwindows kat sini.Namun oleh kerana kebanyakkan pengunjung masih mengguna 2 perisian "berbayar" tersebut,maka atas nama meraikan aku pun tulis la sikit-sikit pasal mac ngan windows.

Kalau korang bukak je website apple, korang akan nampak..


tapi, korang bukak blog ni dan nampak..


Sebenarnya ini bukan COBAAN.Ini betul-betul.
Bagaimana untuk melakukannya/merealisasikannya?

Klik disini.

Ini hanya boleh digunakan untuk vista.So,apa tunggu lagi.Bagi yang takde keje tu.Sile-sile la cuba!

Semua maklum bahawa leopard telah secara rasmi release pada 26hb Oct.Pada 28 hb oct,para hackers telah berjaya hack system leopard dan mengubahsuainya sehingga ia boleh diinstall ke dalam PC!

Wow, nampaknya para hackers sudah mampu menubuhkan sekurang-kurangnya kesatuan sekerja kerana tahap professionalisma mereka sudah setinggi itu.

Ok,produk syarikat apple iaitu OS X nya hanya boleh diaplikasi dalam Mac.Bagaimana ia boleh beroperasi dalam PC biasa?Hackers tidak menjamin ianya akan beroperasi secara normal dalam PC biasa.Mungkin selepas diinstall, kita akan mendapati terdapat masalah-masalah berbangkit seperti tak dapat detect driver dan sebagainya.

Tapi peminat PC yang takde keje, anda boleh cuba install Leopard kedalam PC biasa dengan mengikuti tutorial ini.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...