Thursday, November 22, 2007

Avant Window Navigator with Stacks Applet [Update-2]

Hari ni mungkin antara hari yang paling mengagumkan semenjak saya mengenali AWN dock.Sepertimana biasa, saya on laptop kemudian ada update notification.Biasalah, notification rutin yang ada setiap hari bertujuan untuk update system ubuntu dan perisian-perisian yang terkandung di dalamnya.Bila saya check update list, kelihatan antara yang akan diupdate ialah sistem AWN.Hati saya sedikit berdebar dan tertanya-tanya, "mungkinkah update ini akan turut disertakan dengan bentuk terbaru bagi fungsi stacks applet?"Saya cepat-cepat klik pada "Install Updates" dan menunggu sehingga kerja-kerja update tersebut selesai secara automatik.




KLik pada image untuk paparan lebih besar[900x1125]-758.2kb



p/s:Sila ke tajuk sebelum ini untuk tujuan installasi AWN ke dalam ubuntu anda.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...