Friday, December 07, 2007

Yahoo Messenger For Windows Vista Now Available!


Setelah sekian lama menunggu dan menunggu, kini pengguna windows vista mulai boleh bermegah dengan terbitnnya sesuatu yang dinanti-nantikan selama ini, bukan produk daripada syarikat microsoft tetapi daripada Yahoo! iaitu Yahoo Messenger for Windows Vista.Semua orang sudah menghafal apakah yang features terbaru dan mengancam yang dijanjikan oleh versi khas untuk windows vista ini.Adakah perlu lagi saya menerangkannya secara detail melalui kata-kata?Rasa-rasanya tidak perlu..Apa lagi?Sila ke http://messenger.yahoo.com/windowsvista.php dan download YM 4 vista anda sekarang sebelum kehabisan!!







Cumanya ada beberapa perkara yang kurang menyenangkan hati iaitu tindak balas YM ini yang agak lembab dengan cursor.Contohnya seperti ketika hendak mengerakkan scroll bar,respon yang diberikan agak lambat dan ini menimbulkan rasa kurang senang dan tidak selesa kepada saya.Saya kurang pasti apakah sebab utama kepada masalah ini, adakah berkaitan dengan prestasi komputer atau sememangnya perisian ini mempunyai masalahnya tersendiri.

Apapun, sila dapatkannya sekarang dan mencuba sendiri dan jika mempunyai masa lapang, jangan segan-segan untuk memberi respon anda disini :)







Sila klik disini untuk melanggan artikel terbaik daripada melayubuntu terus ke mailbox anda!-Powered by FeedBurner

3 comments:

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...