Saturday, January 05, 2008

Tag : Kongsi link berdasarkan teori exponential?

Pada 1 Jan lalu aku telah di tag bro Yogatta yang memaklumkan kepadaku melalui komen yang dibuat beliau dalam blog ni.Oleh kerana sibuk ditahun baru ditambah pula dengan anak sekolah(haha?) dan sebagainya menyebabkan aku sedikit terlewat menulisnya.Tapi tak mengapalah, asalkan aku tulis..

Tag kali ini lain sikit dari biasa kerana ia meminta aku listkan link-link asal ditambah dengan 5 link tambahan dari aku.Dan empunya 5 link tambahan dari aku tu pula akan listkan link dari asal ditambah dengan link yang aku listkan dan 5 link tambahan setiap dari derang plak.

Maknanya ia akan bertambah secara exponential 5,25,125...+infiniti
Bagi blogger yang mati kutu pikir camne nak tambah ranking kat Tehnorati,Google page rank dan sama waktu dengannya, dengan hanya satu entry anda boleh mengandakan pendapatan anda berlipat ganda(ayat MLM)..

OK,Link-link adalah..
1.The Strategist Notebook
2.Link Addiction
3.Ardour of the Heart
4.When Life Becomes a Book
5.The Malaysian Life
6.Yogatta.com
7.What goes under the sun
8.Ubuntu For Malaysian
9.Arsenal Malaysia
10. Malaysian Computer Technical Blog
11.TeqEdge
12.Qubix Blog

13.Silent Blogger(weh, ubuntu ko amacam?)
14.Senyuman Sedekah(ko xbrape update blog akhir2 ni)
15.Teranung.blogspot(weh, byk software ko ada..ekeke)
16.Aku tetap aku(apa eksperimen ko akhir2 ni?)
17.Taszara.com(eh,macam pernah aku tag ko dlu..hehe)

Kalau ada permintaan aku akan tambah list ni...chaws!!
...



Sila klik disini untuk melanggan artikel terbaik daripada melayubuntu terus ke mailbox anda!-Powered by FeedBurner

13 comments:

  1. Bro.. aku akan jawab tag nie dalam mase terdekat.. aku dah uninstall vista.. aku install xp and then ubuntu.. dual boot.. dah boleh masuk internet dengan ubuntu..
    cantek wajah baru.. bagus lah.. dah masuk gear 2..

    ReplyDelete
  2. owh..bagus la cam2..
    xpe..nnti kuar xp sp3..lagi best n laju
    dah bleh internet ek?
    camne ko buat?

    ReplyDelete
  3. dah cantik cat baru ni... jeles am tengok..

    ReplyDelete
  4. hehe...thanks am..
    am ble lg nak cat blog tuh?
    ekeke...

    ReplyDelete
  5. semalam aku cuba masuk blog ni tapi takley
    de probs psl script, bla2
    tapi harini cm ok je

    Sekarang takde mase na cari bende baru
    maklum r da keje
    Yang terbaru tu r, na pasang fluxbuntu kat pc mak longku ..

    ReplyDelete
  6. yups...aku dah buang intense debate yg byk bg masalah kt aku..skrg ni semua org spatutnya bleh masuk blog ni tnpa mengalami gangguan 2 lagi...

    mak long ko nk pakai fluxbuntu ek?Maklan ko lak camne? :P

    ReplyDelete
  7. Aku menggantikan Arsenal Malaysia kerana pena yg sama..faham kn? hehe..

    ReplyDelete
  8. ooo... ko la yg tag aku. puas aku brtanya pakcik goggle, akhirnya jumpa gak. wakakakaa

    ReplyDelete
  9. aku akan jawab tag ni dlam masa trdekat ni. aku sayang ko, wakakakaa

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. thanks for doing the tag campaign really well! keep on enjoying the world of blogging. :)

    ReplyDelete
  12. ntah la, aku pun xtau. pakcik google yg bgatu ko yg wat keje haram ni, wakakaa...

    ko try search "8.Ubuntu For Malaysian" tengok wape ramai yang da buat menda ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...