Monday, June 02, 2008

Entri penghargaan untuk Pengodam.Com

pengodam.pngSaya infakkan entri ini khusus untuk sdr Farid dari Pengodam.com kerana telah menderma USD10 untuk pembangunan blog ini. Pada mulanya beliau ingin sponsor membeli domain name (melayubuntu.com etc) untuk blog ini. Namun oleh kerana saya tidak begitu bersedia untuk itu, lalu beliau secara rela hati memasukkan USD10 kedalam akaun paypal blog ini.

Ini bukan entri payperpost atau seumpamanya. Hasil derma itu juga bukan untuk kegunaan peribadi saya. Saya tahu, satu hari nanti blog ini memerlukan material berbentuk wang ringgit untuk membantu kelansungannya.

Sepertimana yang dihebahkan sebelum ini tentang penulis jemputan, pintu untuk menjadi penulis jemputan masih terbuka. Saya suka jika ramai penulis menyumbangkan artikel mereka dan berkongsi idea serta kemahiran masing-masing. Saya mendapat banyak maklumbalas serta cadangan lalu saya bertanya, apakata kalau anda menulis?

1 comment:

  1. Memang gugur rambut aku beb, internet merupakan makan utama dalam rutin harian aku, dan sekarang aku tidak sempat berinternet dan memang ya rambut aku sudah kurang... Aku tak sempat komen dalam blog macam sebelum ni kurang balas respon,sorry baru aku faham apa erti tak sempat nak baca, sebab hari ni baru aku baca entri ni. Banyak kerja boleh online 15 minit satu hari apa korang boleh baca, bagi blogger tegAR apa yang korang boleh buat satu hari 15min online? bosan hidup kalau tak sempat berinternet.. Agak bosan sibuk kerna kerja.. Tapi thank zul aku tak sangka pula ko nak masukkan entri. Trimassss zul

    ReplyDelete

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...