Wednesday, January 16, 2008

10 subtopik untuk rujukan pengguna ubuntu desktop

Baru sebentar tadi saya siap memuat turun 2 file pdf yang diumumkan untuk dikeluarkan oleh team ubuntu dalam newsletter mingguan terbaru mereka.2 file pdf yang dimaksudkan iaitu instructor guide.pdf dan student guide.pdf yang kedua-duanya mengandungi 10 subtopik membincang dan memberi panduan asas kepada pengguna ubuntu desktop.Saya mengesyorkan pengguna ubuntu yang masih baru, atau yang sudah mahir supaya mendownload salah satu atau kedua-dua file ini untuk dijadikan panduan asas bagi memahirkan lagi kepenggunaan ubuntu masing-masing dan supaya kesilapan-kesilapan biasa pengguna ubuntu semasa menggunakan sistem operasi ini tidak lagi berulang dimasa akan datang.


73MB

Saya mengharapkan dengan pengetahuan asas ini akan dapat memudahkan anda faham tutorial-tutorial yang telah dan akan dipaparkan diblog ini.Selamat mendownload dan jangan lupa untuk ucapkan terima kasih kepada team ubuntu yang menulis panduan ini secara percuma untuk anda!

Sila klik disini untuk melanggan artikel terbaik daripada melayubuntu terus ke mailbox anda!-Powered by FeedBurner

2 comments:

Terima kasih atas respon..

Quartz OS: Material Design + Linux = Awesome

Konsep Material Design pertama kali diperkenalkan oleh Google untuk Android 5.0 Lollipop. Nampaknya, ada developer yang berminat untuk ...